بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

دوربین و میکروفون مخفی 09924063572

ساعت دیواری

 

ساعت دیواری دوربین دار مخفی 

 

ساعت دیواری دوربین دار یکی از ابتکارات جالب و کاربردی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است. این نوع ساعت ها از ظاهر زیبا و منحصر به فردی برخوردار هستند و علاوه بر این که به عنوان یک وسیله نمایش ساعت کاربرد دارند، دارای یک دوربین مخفی هستند که می تواند در مواردی مانند نظارت بر فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

 

این نوع ساعت ها اغلب با طراحی زیبا و نوآورانه ای تولید می شوند و می توانند در هر نوع دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر این، وجود دوربین در آنها امکان نظارت و پایش بر فضایی که در آن قرار دارند را فراهم کرده و از امنیت آن محافظت می کند.

 

با توجه به اینکه فناوری های جدید در حال توسعه هستند، ممکن است در آینده این نوع ساعت ها با امکانات بیشتر و قابلیت های متنوع تری رونمایی شوند که از نظر استفاده کنندگان جذابیت بیشتری دارند.

 

این دوربین کوچک دیجی کالا واقعا کاربرد خوبی داره و منحصر به فرد هستش و این ساعت دیواری هم میتونید به صورت شارژی ازش استفاده کنید و هم به صورت برق مستقیم استقاده کنید.این دستگاه به عنوان ریزترین دوربین مخفی برای منزل و محل کار شناسایی شده است و برای خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم فقط کافیه این دوربین مخفی بیسیم رو از اسپای سون خریداری کنید که هم بتونین به عنوان ساعت دیواری ازش استفاده کنید و هم حکم یه دوربین مخفی مداربسته رو براتون داشته باشه.قیمت دوربین مخفی کوچک رو از اسپای سون استعلام کنید.

 

این دوربین مخفی به صورت شارژی تا شش ساعت شارژ نگهداری میکنه و اگر به برق شهری هم متصلش کنید و در صورت قطع برق تا شش ساعت هم شارژ نگهداری میکنه لنز دوربینش هم 10 مگاپیکسل هست و زاویه فیلمبرداریش هم 180 درجه است.این دستگاه دارای وای فای هست و انتقال تصویر از راه دور انجام میده.وضوح و رزولوشن بالایی داره.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: دوربین مخفی،بهترین دوربین و میکروفون مخفی،ساعت دیواری دوربین دار؛بهترین دوربین مخفی پیشرفته،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۹:۵۴ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)