بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

بهترین شنود ردیاب سکه ای 09924063572

شنود ردیاب

 

ردیاب سکه ای شنود دار 

 

شرکت ما با افتخار به شما شنود ردیاب خودرو را معرفی می‌کند. این دستگاه کوچک و مخفی قادر است مکان و مسیر حرکت خودرو را به صورت زنده پیگیری کرده و شما را از وضعیت خودرو آگاه کند. با نصب این ردیاب، شما دسترسی به اطلاعات دقیقی درباره سرعت، زمان سوار شدن و پارک شدن، مسیر حرکت و حتی اطلاعات کلیدی مانند مصرف سوخت و وضعیت موتور خودرو دارید.

با شنود ردیاب خودرو، آسوده‌تر و امن‌تر رانندگی کنید و در صورت سرقت یا از دست دادن خودرو، به سرعت اقدامات لازم را انجام دهید. امنیت و آرامش خود و عزیزانتان را به شنود ردیاب خودرو ما بسپارید.

 

این دستگاه جدا از ردیابی،شنود هم انجام میده و میکروفون جاسوسی جاسازی شده داخل این ردیاب سکه ای بسیار قوی هست و تمام صدا های محیط اطراف رو ضبط میکنه این دستگاه به عنوان شنود ردیاب مگنتی هم ازش یاد میشه چون دارای ۶ تکه آهنربای قوی هست که سطوح فلزی متصل میده.

سیمکارتخور هست و ردیابش دقیق و نقطه ای هست این شنود اهنربایی قابلیت شوک آلارم رو هم داره نگهداری شارژ این شنود ردیاب سیمکارتی در حالت آنلاین 10 تا 12 روز و در حالت 40 move روز و در حالت استندبای بین 60 تا 70 روز شارژ نگهداری میکنه 

 

(این دستگاه از بهترین شنود ردیاب های مگنتی و قدرتمند جهان نامگذاری شده که اگر دنبال جنس اصل این شنود ردیاب مگنتی هستین به فروشگاه اسپای سون یه سر بزنین)

 

شماره تلفن: 

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود،ویس رکوردر،خرید ردیاب جاسوسی ارزان،ردیاب شخصی و شنود سیمکارتی،چگونه دستگاه شنود را پیدا کنیم،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۳۷:۳۸ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)