بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

خرید ردیاب حیوانی جاسوسی ارزان 09924063572

شنود ردیاب

 

بهترین شنود ردیاب حیوانی

 

ردیاب قلاده ای حیوانی یک دستگاه الکترونیکی است که به قلاده حیوان نصب می‌شود و امکان پیگیری و مانیتور کردن موقعیت فعلی حیوانات خانگی یا حیوانات وحشی را فراهم می‌کند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای GPS هستند که به صورت لحظه‌ای مکان حیوان را نشان می‌دهند و به صاحبان حیوان اطلاع می‌دهند که حیوانانشان کجا هستند.از ویژگی‌های اصلی ردیاب قلاده ای حیوانی می‌توان به مقاومت در برابر آب، قابلیت پیگیری در زمان واقعی، پیشخوان گزارش‌های تاریخی مسیر حرکت حیوان، طراحی سبک و محکم، اتصال به اپلیکیشن هوشمند برای مانیتورینگ بهتر اشاره کرد.

استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند به صاحبان حیوانات اطمینان و آرامش بدهد و در صورت گم‌شدن حیوان، امکان پیدا کردن آن برایشان را فراهم کند.

 

این GPS حیوانی جدا از اینکه میتونه ردیابی انجام بده دارای یه میکروفون ریز جهت شنود از صدا از راه دور داره ‌که میتونید از دور و بصورت آنلاین صدا رو بشنوید.یه قلاده محکم و با کیفیت داره و برای خرید این ردیاب جاسوسی کوچک از فروشگاه اسپای سون هم میتونید از طریق سایت خرید کنید و هم می‌تونید از طریق شماره تلفن تماس بگیرین و خرید کنید.ردیاب حیوانی ارزان نگهداری شارژش در حالت آنلاین 3 روز و در حالت استندبای تا 15 روز شارژ نگهداری میکنه هم ابعاد و هم وزن بسیار کوچکی هم داره.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: بهترین ردیاب،شنود ردیاب ارزان،ردیاب شخصی،ردیاب حیوانی،نصب ردیاب حیوانی سگ و گربه،ردیاب سگ ژرمن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۰۲:۴۰ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)