بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

ردیاب شخصی و شنود سیمکارتی 09924063572

شنود ردیاب

 

خرید شنود ردیاب جاسوسی دیجی کالا 

 

ردیاب شنود دار خودرو یک نوع ردیاب خودرو است که امکان شنود صدا و مکالمات درون خودرو را فراهم می‌کند. این نوع ردیاب به شما این امکان را می‌دهد که به طور زنده و به صورت مخفیانه مکالمات و صداهای داخل خودرو را شنود کنید. استفاده از ردیاب شنود دار خودرو می‌تواند برای امور امنیتی و نظارتی مفید باشد. برای مثال، اگر شما یک والدین هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که کودکان شما در خودرو تحت نظارت مناسب هستند، این نوع ردیاب می‌تواند به شما کمک کند. همچنین، اگر خودروی شما به سرقت رفته است، این ردیاب می‌تواند صداهای داخل خودرو را ضبط کرده و به شما ارسال کند تا به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه اتفاقی رخ داده است.

 

استفاده از ردیاب شنود دار خودرو نیازمند رعایت قوانین و مقررات مربوط به حریم شخصی و نظارت می‌باشد و بهتر است قبل از استفاده، اطمینان حاصل کنید که استفاده از این فناوری در کشور شما مجاز است.شنود ردیاب خودرو یک فناوری است که به امکان تعیین موقعیت فعلی خودرو، مانیتور کردن سرعت و رفتار راننده، و همچنین ارسال اطلاعات به مرکز کنترل کمک می‌کند. این سیستم می‌تواند به رانندگان کمک کند تا از سرقت خودرو یا استفاده ناقص از آن جلوگیری کنند.

 

از این دستگاه به عنوان شنود ردیاب مگنتی هم یاد میکنن تت‌ دارای 4 تکه آهنربای قوی و قدرتمند هست و میتونید به بدنه وسایل نقلیه ازش استفاده کنید. ب استفاده از این دستگاه شنود داخل ماشین به راحتی میتونید شنود از راه دور انجام بدین.نگهداری شارژ این ردیاب شنود خودرو در حالت آنلاین 5 تا 7 روز و در حالت استندبای 25 تا 30 روز هستش.جاسازی دستگاه شنود داخل ماشین یه عهده خود مشتری هست که بعد از خرید براتون فیلم آموزشی فرستاده میشه و توسط اون فیلم آموزشی میتونید به راحتی جاسازی کنید.برای تمامی ماشین های خارجی از جمله: هیوندا،جیپ،luxury،مزدا و ماشین ایرانی از جمله:سمند،پراید،دنا،سورن،تیبا... مورد استفاده قراره میگیره.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود سیمکارتی؛ارزانترین شنود ریز؛خرید ردیاب شنود دار،ردیاب شخصی دیجی کالا،GPS خودرو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۱۴:۱۰ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)