بهترين دوربين ريز و شنود صدا از راه دور بهترين دوربين ريز و شنود صدا از راه دور .

بهترين دوربين ريز و شنود صدا از راه دور

فروش دوربين مخفي سوزني ريز 09924063572

دوربين مخفي

 

بهترين دوربين فلتي ديد در شب مخفيانه ريز

 

بهترين دوربين فلتي ديد در شب يكي از مهمترين ويژگي هاي آن است كه توانايي عكسبرداري با نور كم را داشته باشد. دوربين هايي كه داراي تكنولوژي متناسب با شرايط نور كم هستند و از سنسورهاي با كيفيت و لنزهاي با ديافراگم باز برخوردارند، مي توانند عكس هاي با كيفيت و واضحي در شرايط نور كم ارائه دهند.در نهايت، انتخاب بهترين دوربين فلتي ديد در شب وابسته به نياز و سليقه شما است اما بهتر است قبل از خريد، مقايسه و بررسي ويژگي هاي مختلف دوربين ها را در نظر بگيريد تا بهترين تصميم را بگيريد.

 

اين دوربين جاسوسي مخفي به حدي قوي هستش كه ميتونه در شب هم فيلمبرداري انجام بده اين دوربين از 64 گيگ رم ميكرو پشتيباني ميكنه و هم به‌صورت شارژي و هم برق مستقيم ميتونيد استفاده كنيد اين دوربين مخفي سوزني به صورت شارژي شش ساعت ميتونيد استفاده كنيد.داراي شش چراغ LED هستش براي فيلمبرداري مخفي

 

فروشگاه دوربين جاسوسي اسپاي سون اين محصول رو براتون فراهم كرده كه در شب فيلمبرداري انجام بدين.و بسيار فيلمبرداريش باكيفيت هست و كيفيتش 4k هست.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: بهترين دوربين مخفي،دوربين فلتي ديد در شب،خريد دوربين ريز،دوربين كوچك جاسوسي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۶:۵۰:۲۸ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

فروش دوربين مخفي سوزني ديجي كالا 09924063572

دوربين مخفي

 

بهترين دوربين مخفي فلتي 

 

دوربين فلتي مخفي يك وسيله جاسازي مناسب است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا به طور مخفيانه تصاوير و ويديوهايي از محيط را ضبط كنيد. اين نوع دوربين‌ها به دلايل امنيتي، حفاظتي يا حتي نظارتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 

از ويژگي‌هاي مهم دوربين فلتي مخفي مي‌توان به ابعاد كوچك آن اشاره كرد كه به راحتي در محيط‌هاي مختلف مخفيانه قرار مي‌گيرند. اين دوربين‌ها معمولاً داراي قابليت ضبط تصاوير با كيفيت بالا و همچنين امكان اتصال به شبكه‌هاي بي‌سيم مي‌باشند تا بتوانيد تصاوير را در هر زمان و از هر مكاني مشاهده كنيد.

 

اين دوربين كوچك و متصل به موبايل يه دوربين فوق العاده با كيفيت بالا كه بالاترين كيفيت رو داره كه كيفيتش 4k هست و از طريق اپليكيشن ميتونه انتقال تصوير آنلاين انجام بده و داراي واي هست واي فاي داخلي داره اين دوربين جاسوسي ريز فقط مخصوص كاراي پليسي و يا براي فيلمبرداري نامحسوس نيس ميتونيد ازش به عنوان يه دوربين مخفي و مداربسته استفاده كنيد اين دستگاه به قدري با كيفيت هست كه ميتونه نوشته هارو هم بخونه و به مدت 4 ساعت ميتونيد فيلمبرداري با صدا و عكسبرداري انجام بدين و قدرت فوكوس بسيار بالايي داره.

 

ليست قيمت هاي دوربين مخفي رو هم ميتونيد از فروشگاه اسپاي سون به صورت كامل استعلام كنيد و كوچك ترين دوربين هاي مخفي بيسيم رو در اونجا ببينين.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: ارزانترين دوربين مخفي،نصب بهترين دوربين،دوربين جاسوسي،دوربين كوچك،خريد ريزترين دوربين بيسيم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۹:۰۶ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

دوربين و ميكروفون مخفي 09924063572

ساعت ديواري

 

ساعت ديواري دوربين دار مخفي 

 

ساعت ديواري دوربين دار يكي از ابتكارات جالب و كاربردي در زمينه طراحي دكوراسيون داخلي است. اين نوع ساعت ها از ظاهر زيبا و منحصر به فردي برخوردار هستند و علاوه بر اين كه به عنوان يك وسيله نمايش ساعت كاربرد دارند، داراي يك دوربين مخفي هستند كه مي تواند در مواردي مانند نظارت بر فضاهاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

 

اين نوع ساعت ها اغلب با طراحي زيبا و نوآورانه اي توليد مي شوند و مي توانند در هر نوع دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار بگيرند. علاوه بر اين، وجود دوربين در آنها امكان نظارت و پايش بر فضايي كه در آن قرار دارند را فراهم كرده و از امنيت آن محافظت مي كند.

 

با توجه به اينكه فناوري هاي جديد در حال توسعه هستند، ممكن است در آينده اين نوع ساعت ها با امكانات بيشتر و قابليت هاي متنوع تري رونمايي شوند كه از نظر استفاده كنندگان جذابيت بيشتري دارند.

 

اين دوربين كوچك ديجي كالا واقعا كاربرد خوبي داره و منحصر به فرد هستش و اين ساعت ديواري هم ميتونيد به صورت شارژي ازش استفاده كنيد و هم به صورت برق مستقيم استقاده كنيد.اين دستگاه به عنوان ريزترين دوربين مخفي براي منزل و محل كار شناسايي شده است و براي خريد ريزترين دوربين مخفي بيسيم فقط كافيه اين دوربين مخفي بيسيم رو از اسپاي سون خريداري كنيد كه هم بتونين به عنوان ساعت ديواري ازش استفاده كنيد و هم حكم يه دوربين مخفي مداربسته رو براتون داشته باشه.قيمت دوربين مخفي كوچك رو از اسپاي سون استعلام كنيد.

 

اين دوربين مخفي به صورت شارژي تا شش ساعت شارژ نگهداري ميكنه و اگر به برق شهري هم متصلش كنيد و در صورت قطع برق تا شش ساعت هم شارژ نگهداري ميكنه لنز دوربينش هم 10 مگاپيكسل هست و زاويه فيلمبرداريش هم 180 درجه است.اين دستگاه داراي واي فاي هست و انتقال تصوير از راه دور انجام ميده.وضوح و رزولوشن بالايي داره.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: دوربين مخفي،بهترين دوربين و ميكروفون مخفي،ساعت ديواري دوربين دار؛بهترين دوربين مخفي پيشرفته،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۹:۵۴ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

خريد ردياب شنود جاسوسي 09924063572

شنود

 

بهترين ردياب قلاده اي حيواني 

 

ردياب‌هاي قلاده‌اي يكي از ابزارهاي مفيد براي پيگيري و مراقبت از حيوانات خانگي مانند سگ‌ها و گربه‌ها هستند. اين ردياب‌ها اغلب داراي ويژگي‌هايي مانند قابليت ضدآب، نور LED براي ديده شدن در تاريكي، سيستم GPS براي پيگيري موقعيت، و اتصال به تلفن همراه براي دريافت آگاهي از مكان وضعيت حيوان خانگي هستند.

 

با توجه به امكانات مختلف موجود در ردياب‌هاي قلاده‌اي، بهترين ردياب براي حيوانات خانگي آن است كه به نيازها و موارد خاص حيوان خودتان بپردازد. براي انتخاب بهترين ردياب قلاده‌اي براي حيوان خانگي خود، مي‌توانيد به معيارهايي مانند قيمت، امكانات، سازگاري با تلفن همراه و استحكام‌پذيري دقت كنيد.

 

قبل از خريد هر رديابي، بهتر است نظرات و بررسي‌هاي ديگران را مطالعه كرده و با توجه به نيازهاي حيوان خانگي خود، انتخاب درست براي ردياب قلاده‌اي را انجام دهيد.

 

از اين ردياب هم ميتونيد به عنوان ردياب شخصي و هم به عنوان ردياب حيواني ازش استفاده كنيد و بهترين جي پي اس شنود دار(GPS) هستش.خريد اين ردياب جاسوسي ارزان از طريق سايت اسپاي سون و شماره تماس و... امكان پذير هست.جاسازي اين دستگاه شنود ردياب قلاده اي براي حيوانات و به عنوان ردياب شخصي واقعا بهترين كاربرد رو داره.

 

از نظر نگهداري شارژ 3 روز در حالت آنلاين در حالت استندباي 15 روز شارژ نگهداري ميكنه ديدن موقعيت به صورت آنلاين و لحظه اي هستش و از طريق اپليكيشن روي گوشي موبايل صورت ميگيره و از طريق پيامك ميتونيد لوكيشن هارو دريافت كنيد.ضد آب و ضد گردوغبار هست و حتي اين قابليت رو داره ك محدوده مجازه رو بهتون ميگه.

 

شماره تلفن: 

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: بهترين شنود ردياب،شنود خيلي ريز،نصب شنود ردياب،قيمت دستگاه شنود داخل ماشين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۱:۱۱ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

بهترين دستگاه شنود ردياب خودرو 09924063572

شنود

 

بهترين دستگاه شنود ردياب خودرو 

 

شنود ردياب خودرو يك سيستم پيشرفته است كه به شما امكان مي‌دهد تا به صورت زنده و به‌صورت آنلاين فعاليت‌هاي خودروي خود را مانند مسير حركت، سرعت، موقعيت جغرافيايي و ميزان سوخت مصرفي رديابي كنيد. اين سيستم به شما اطلاعات دقيق و كاملي از رفت‌وآمدهاي خودروي خود در اختيار مي‌گذارد و به شما كمك مي‌كند تا مديريت بهتري بر روي خودروي خود داشته باشيد.

 

با استفاده از شنود ردياب خودرو، شما مي‌توانيد از امكاناتي مانند ارتباط با مركز كنترل شركت پيشرو، نمايش لحظه‌اي موقعيت جغرافيايي خودرو، دريافت هشدارهاي امنيتي در صورت وقوع حوادث و سرقت، پايش مصرف سوخت و بررسي عملكرد موتور خودرو استفاده كنيد.

 

از آنجايي كه اطلاعات حياتي خودروي شما توسط شنود ردياب ذخيره مي‌شود، اين سيستم به شما امكان ارائه گزارشات دقيق از فعاليت‌هاي خودرو و استفاده بهينه از آن را مي‌دهد. به علاوه، شنود ردياب خودرو مي‌تواند به شما در پيگيري و بازيابي خودرو در صورت سرقت كمك كند و به شما اطمينان بدهد كه هميشه مي‌توانيد موقعيت دقيق خودروي خود را پيدا كنيد.

 

به طور كلي، شنود ردياب خودرو يك ابزار مفيد و كارآمد براي مديريت و كنترل بهتر خودروي شماست و مي‌تواند به شما در افزايش امنيت و كارايي خودرو كمك كند.

 

اين دستگاه ميتونه جدا از رديابي دقيقي كه داره ميتونه شنود صدا از راه دور انجام بده و نگهداري شارژش در حالت آنلاين 30 روز و در حالت استندباي 90 روز هست و قيمت اين شنود دكمه اي و رديابي خودرو رو ميتونيد از طريق اسپاي سون استعلام كنيد آهنرباي داخلي اين دستگاه خيلي قدرتمنده وحتي به عنوان يه شنود ردياب مگنتي ازش استفاده بشه ميكروفون داخلي اين دستگاه خيلي قويه و همه صدارو شنود ميكنه و شنود مخفي انجام ميده اين دستگاه سيمكارتخور هست و به صورت كامل ريجستري شده است.

 

شماره تلفن: 

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود ردياب،قيمت ردياب شنود دار،شنود مخفي،جاسازي دستگاه شنود،شنود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۳۷:۳۴ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

بهترين دستگاه شنود از راه دور 09924063572

فلش

 

ميكروفون ضبط صدا سوني Sony 

 

فلش ضبط صدا يك دستگاه الكترونيكي است كه براي ضبط و ذخيره صداها به كار مي‌رود. اين دستگاه امكان ضبط و پخش صدا را فراهم مي‌كند و معمولاً در مواردي مانند ضبط موسيقي، سخنراني‌ها، ملاقات‌ها و مصاحبه‌ها استفاده مي‌شود.

 

فلش ضبط صدا از يك حافظه الكترونيكي براي ذخيره سازي صداها استفاده مي‌كند و داراي يك باتري داخلي براي تامين نيازهاي برق خود است. اين دستگاه معمولاً داراي دكمه‌هاي كنترل مختلف براي ضبط، توقف، پخش و تنظيم حجم صدا مي‌باشد.

 

فلش ضبط صدا داراي اندازه كوچك و وزن سبك است كه امكان حمل و استفاده آسان را فراهم مي‌كند. همچنين برخي از اين دستگاه‌ها امكان اتصال به كامپيوتر يا تلفن همراه را نيز دارند تا امكان انتقال و ذخيره سازي فايل‌هاي صوتي را فراهم كنند.

 

به جرئت ميتونم بگم بهترين ويس ركوردر و ضبط صدا Sony رو ميتونيد از اينجا بخرين فقط كافيه شماره و سايت اسپاي سون رو داشته باشين اين VoiceRecorder جز يكي از كوچكترين دستگاه هاي شنود صدا از راه دور هست كيفيت اين دستگاه ضبط صدا بسيار كوچك و با كيفيت هستش اين ركوردر 16 گيگ حافظه داخلي داره.اين دستگاه 70 ساعت ميتونه براتون شارژ نگهداري كنه و اين دستگاه تا شعاع ده متري رو هم براي ضبط پوشش ميده.

 

شماره تلفن: 09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود صدا،بهترين دستگاه ضبط صدا سوني،فلش ضبط صدا،قيمت شنود،ركوردر زوم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۳۱:۱۸ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)

قيمت دوربين كوچك متصل به موبايل 09924063572

دوربين مخفي

 

بهترين خودكار دوربين دار 

خودكار دوربين دار يك وسيله جالب و مفيد است كه به شما امكان فراهم مي‌كند تا عكس‌هاي خود را به راحتي و به صورت خودكار ثبت كنيد. اين خودكارها داراي قابليت‌هاي متنوعي هستند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به فوكوس خودكار، تشخيص چهره، استفاده از فلاش خودكار و امكان ثبت عكس در شرايط نوري مختلف اشاره كرد.همچنين برخي از خودكارهاي دوربين دار داراي قابليت ضبط ويديو. اين امكانات باعث مي‌شود كه تجربه عكاسي شما بهبود يابد و به شما امكان دسترسي به عكس‌هاي با كيفيت و زيبا را بدهد.

 

قيمت اين دوربين مخفي متصل به موبايل رو از اسپاي سون بايد استعلام كنيد كه واقعا كيفيت و قيمت بي‌نظيري دارن اين خودكار دقيقا مثل يك خودكار معمولي هست ولي يه دوربين جاسوسي ريز هم داره كه براي فيلمبرداري ميشه استفاده كرد و هم ميتونيد كار يه خودكار معمولي رو هم براي شما انجام بده و ريز ترين دوربين مخفي بيسيم شناخته شده و با هر بار شارژ تا يك ساعت ميتونيد ازش استفاده كنيد و كيفيت فيلمبرداريش و عكسبرداريش هم HD هست كيفيت لنز اين دوربين مخفي سوزني 2 مگاپيكسل هست.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت: 

https://spy-soon.com/


برچسب: دوربين مداربسته مخفي،خريد دوربين ريز،دوربين كوچك جاسوسي؛دوربين بيسيم،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۲:۱۹ توسط:اسپاي سون موضوع: نظرات (0)