بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

بهترین دستگاه شنود ردیاب خودرو 09924063572

شنود

 

بهترین دستگاه شنود ردیاب خودرو 

 

شنود ردیاب خودرو یک سیستم پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد تا به صورت زنده و به‌صورت آنلاین فعالیت‌های خودروی خود را مانند مسیر حرکت، سرعت، موقعیت جغرافیایی و میزان سوخت مصرفی ردیابی کنید. این سیستم به شما اطلاعات دقیق و کاملی از رفت‌وآمدهای خودروی خود در اختیار می‌گذارد و به شما کمک می‌کند تا مدیریت بهتری بر روی خودروی خود داشته باشید.

 

با استفاده از شنود ردیاب خودرو، شما می‌توانید از امکاناتی مانند ارتباط با مرکز کنترل شرکت پیشرو، نمایش لحظه‌ای موقعیت جغرافیایی خودرو، دریافت هشدارهای امنیتی در صورت وقوع حوادث و سرقت، پایش مصرف سوخت و بررسی عملکرد موتور خودرو استفاده کنید.

 

از آنجایی که اطلاعات حیاتی خودروی شما توسط شنود ردیاب ذخیره می‌شود، این سیستم به شما امکان ارائه گزارشات دقیق از فعالیت‌های خودرو و استفاده بهینه از آن را می‌دهد. به علاوه، شنود ردیاب خودرو می‌تواند به شما در پیگیری و بازیابی خودرو در صورت سرقت کمک کند و به شما اطمینان بدهد که همیشه می‌توانید موقعیت دقیق خودروی خود را پیدا کنید.

 

به طور کلی، شنود ردیاب خودرو یک ابزار مفید و کارآمد برای مدیریت و کنترل بهتر خودروی شماست و می‌تواند به شما در افزایش امنیت و کارایی خودرو کمک کند.

 

این دستگاه میتونه جدا از ردیابی دقیقی که داره میتونه شنود صدا از راه دور انجام بده و نگهداری شارژش در حالت آنلاین 30 روز و در حالت استندبای 90 روز هست و قیمت این شنود دکمه ای و ردیابی خودرو رو میتونید از طریق اسپای سون استعلام کنید آهنربای داخلی این دستگاه خیلی قدرتمنده وحتی به عنوان یه شنود ردیاب مگنتی ازش استفاده بشه میکروفون داخلی این دستگاه خیلی قویه و همه صدارو شنود میکنه و شنود مخفی انجام میده این دستگاه سیمکارتخور هست و به صورت کامل ریجستری شده است.

 

شماره تلفن: 

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود ردیاب،قیمت ردیاب شنود دار،شنود مخفی،جاسازی دستگاه شنود،شنود،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۳۷:۳۴ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)