بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

دستگاه ضبط صدا طولانی 09924063572

فلش

 

قیمت دستگاه ضبط صدا در منزل 

 

 

فلش شنود دار یا فلش مموری شنود دار یک دستگاه ذخیره‌سازی دیجیتال است که قابلیت ضبط و پخش فایل‌های صوتی را دارد. این نوع فلش مموری‌ها از حافظه‌های دیگر به طور دستی قابل تفکیک هستند، زیرا قادر به ضبط صداهای محیطی یا مکالمات میان افراد مختلف هستند.این فلش مموری‌ها به عنوان یک ابزار کاربردی برای ضبط ملاقات‌های کاری، کنفرانس‌ها، مکالمات تلفنی یا حتی خاطرات شخصی استفاده می‌شوند. همچنین، برای استفاده در فعالیت‌های آموزشی و اداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

ضبط صدا به وسیله این فلش مموری شنود دار در برخی موارد می‌تواند به عنوان شواهد قانونی مورد استفاده قرار گیرد. این امر به عنوان یک ابزار کمکی برای حفظ و حذف ابهام‌ها و نیز بررسی مکالمات و وقایع مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.به طور کلی، فلش مموری شنود دار یک ابزار کم حجم و کارآمد برای ضبط و ذخیره صداهای مختلف به نحوی قدرتمند است.

 

دیگه چی بهتر از این؟؟؟یه فلش مموری برای ضبط که میتونه خیلی از مشکلات شمارو حل کنه.حالا براتون سواله این دستگاه ضبط صدارو از کجا بخرین.فقط میتونید کیفیت اصل این فلش شنود دار رو از اسپای سون تهیه کنید.این رکوردر زوم تا شش ساعت شارژ نگهداری میکنه و تا 8 گیگ هم حافظه داخلی داره.این ضبط صدا طولانی تا شعاع ده متری رو برای ضبط پوشش میده و دارای ابعاد کوچکی هم هست که فقط اندازه دو بند انگشت هست.

 

شماره تلفن:

09924063572

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: بهترین ضبط صدا،ضبط صدا ارزان Sony،بهترین شنود از راه دور،فلش ضبط صدا ترب،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۱۲:۱۵ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)