بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

قیمت ردیاب شنود دار 09924063572

شنود ردیاب

 

نصب بهترین ردیاب قلاده ای حیوانی 

 

ردیاب قلاده ای حیوانات یک ابزار الکترونیکی است که به قلاده حیوانات متصل می شود و امکان پیدا کردن حیوانات خانگی یا حتی حیوانات وحشی را فراهم می کند. این دستگاه ها از فناوری GPS یا فناوری رادیویی برای ردیابی موقعیت حیوان استفاده می کنند و به صاحبان حیوانات اجازه می دهند تا آنها را در صورت گمشدگی یا فرار پیدا کنند.

 

با استفاده از ردیاب قلاده ای حیوانات، صاحبان حیوانات می توانند به راحتی بفهمند که حیواناتشان کجا هستند و اگر به محل آنها نزدیک شدند، از آنها دریغ نخواهند کرد. این ابزار همچنین می تواند به کاهش ریسک گم شدن حیوانات و افزایش امنیت آنها کمک کند.

 

با توجه به اهمیت حفاظت از حیوانات خانگی یا حیوانات وحشی، استفاده از ردیاب قلاده ای حیوانات یک راه عالی برای حفظ امنیت و سلامت آنها است.

 

این دستگاه یکی از بهترین ردیاب های شخصی و حیوانی در ایران شناخته شده است چون ابعاد کوچکی داره که هم میتونید به عنوان ردیاب شخصی استفاده کنید وهم میتونید برای امنیت بیشتر حیوانتون ازش استفاده کنید که هم میتونید ردیابی انجام بدین و هم صدای محیط اطرافتون رو شنود از راه دور انجام بدین.این دستگاه برای سگ های نژاد ژرمن،بولداگ،ژرمن شپرد،دینگو...هستش.

 

این شنود ردیاب ریز میتونه مسیر های طی شده سه ماه گذشته رو هم نشون بده این ردیاب اسپای سون برای افراد آلزایمری و کودکان هم مناسبه.نگهداری شارژ این شنود ردیاب سکه ای در حالت آنلاین 20 ساعت و در حالت استندبای 3 روز شارژ نگهداری میکنه که میتونید به صورت آنلاین و لحظه ای از طریق تلفن همراه ردیابی انجام بدین.

 

شماره تلفن: 

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: شنود مخفی،دستگاه شنود ریز،ردیاب قلاده ای،قیمت ردیاب شخصی دیجی کالا،ردیاب شخصی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۲:۳۹ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)