بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور .

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

دوربین مخفی ریز مداربسته 09924063572

دوربین مخفی

 

محافظ برق دوربین دار 

 

محافظ برق دوربین دار مخفی یک وسیله امنیتی است که به شما کمک می‌کند تا از حفاظت خانه یا محل کار خود در برابر سرقت و تهدیدهای دیگر محافظت کنید. این دستگاه دارای یک دوربین مخفی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی نظارت بر محیط خود داشته باشید و در صورت وقوع حادثه، تصاویر و فیلم‌های ضبط شده توسط آن را برای مراجع قضایی به اشتراک بگذارید.

به کمک محافظ برق دوربین دار مخفی، شما می‌توانید از امنیت خود و دارایی‌های خود محافظت کنید و از راحتی و آرامش بیشتری برخوردار شوید.

 

یکی از بهترین دوربین های مخفی بیسیم رو میتونید به محافظ برق دوربین دار اشاره کنید از این دوربین میتونید به عنوان دوربین مداربسته مخفی اشاره کنید.این دوربین جاسوسی مخفی و دوربین مخفی سوزنی که بهترین کیفیت و لنز دوربین رو داره میتونید از اسپای سون خریداری کنید.این محافظ برق دوربین دار با برق مستقیم وصل میشه و انتقال تصویر رو هم از طریق اپلیکیشن روی گوشی موبایل انجام میده و درصورت قطع برق میتونه تا شش ساعت شارژ نگهداری میکنه از 64 گیگ رم میکرو پشتیبانی میکنه این دوربین ریز وای فای دار هست و تا فاصله 40 متری میتونه انتقال تصویر انجام بده.دارای لنز دوربین 8 مگاپیکسلی هست و وای فای داخلی هم داره.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سایت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپای سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپای سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب: دوربین مخفی،دوربین مداربسته پیشرفته،ارزانترین دوربین مخفی،دوربین خیلی ریز،قروش دوربین خیلی ریز هالوژنی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۱۰:۰۳ توسط:اسپای سون موضوع: نظرات (0)